| Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
| 公開日 |
2020-11-24 |
| タイトル |
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タイトル |
パイロット火炎点火による層状給気方式機関の燃焼特性 |
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言語 |
ja |
| タイトル |
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タイトル |
Combustion Characteristics of Stratified Charge Engine with Pilot Flame Ignition |
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言語 |
en |
| 言語 |
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言語 |
jpn |
| キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Stratified Charge |
| キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Pilot Flame |
| キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Ignition Energy |
| キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Lean Mixture |
| 資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
departmental bulletin paper |
| ID登録 |
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ID登録 |
10.34411/00000865 |
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ID登録タイプ |
JaLC |
| 著者 |
室木, 巧
森吉, 泰生
宋, 元偉
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| 抄録 |
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内容記述タイプ |
Abstract |
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内容記述 |
A stratified charge engine with pilot flame ignition which has high ignition energy, large flame contact area and long duration of spark, is examined using a mode] combustion chamber. As a result, it was found that the pilot flame ignition system had better ignitability and combustion performance in the lean mixture range than the spark ignition system. |
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言語 |
en |
| 書誌情報 |
神奈川工科大学研究報告.B,理工学編
巻 24,
p. 7-17,
発行日 2000-03-20
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| 出版者 |
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出版者 |
神奈川工科大学 |
| ISSN |
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収録物識別子タイプ |
PISSN |
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収録物識別子 |
09161902 |
| 書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN10074179 |
| フォーマット |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
application/pdf |
| 著者版フラグ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |